Maandag 18 september 2017

18 september 2017 - Laughlin, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag heb ik veel beter geslapen dan gisteren. Gisteren was ik om 05:00 Amerikaanse tijd al klaar wakker, vandaag heb ik het vol kunnen houden tot aan de wekker van 06:30 uur.

Nadat de wekker is gegaan ga ik me klaarmaken voor vertrek. Dit houdt in alles weer inpakken in de koffer en rugzak, want vandaag vertrekken we op reis naar ons tweede hotel.

Zodra iedereen in de bus zit vertrekken we om 8:00 uur. We stoppen anderhalf uur later om boodschappen te doen voor de picknick die we vandaag zullen hebben in Joshua National Park.

Nadat iedereen boodschappen heeft gedaan, vertrekken we weer met de bus, en nog eens anderhalf uur later komen we aan in Joshua National Park. Hier heb ik uiteraard een heleboel Joshua trees gefotografeerd en wat rotsblokken. We maken een wandeling van 1 mile (ongeveer 1,6 kilometer). Hierna picknicken we gezellig samen in het park. We vervolgen onze reis verder naar het hotel, wat nog ongeveer 3 uur rijden is.

Onderweg stoppen we nog bij een plaatsje met 8 inwoners om een foto te maken van het Route 66 embleem op de weg.

We komen aan bij ons hotel om 17:30 uur. We hebben vandaag dus ruim 6 uur, misschien nog wel meer, gereden.

Na het opfrissen gaan we met een groep op weg naar In ’n Out Burger. Dit is volgens vele de beste fastfood tent aan de westkust van Amerika. Ik bestel een cheeseburger en een chocolade milkshake. De cheeseburger en milkshake smaken beide goed. De milkshake is wel superdik dus lastig te drinken.

Na In ’n Out nog een Mall bezocht, maar hier was niet veel aan.